opera.info.plSzanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że podjęliśmy decyzję o zamknięciu serwisu opera.info.pl w dotychczasowej formule. Po trzech latach naszej intensywnej pracy nad stworzeniem wortalu społecznościowego  poświęconego sztuce operowej, uznaliśmy ten projekt za niemożliwy do zrealizowania. Z przykrością stwierdzamy, że nie udało nam się przekonać naszych czytelników do podjęcia wysiłku współtworzenia treści publikowanych na opera.info.pl  Tylko garstka entuzjastów opery wsparła nasze starania, pisząc teksty, publikując komentarze i dzieląc się z innymi cennymi informacjami.  Wszystkim naszym współautorom oraz sympatykom opera.info.pl z całego serca dziękujemy.  Bez Państwa wsparcia, niniejszy tekst zostałby opublikowany znacznie wcześniej.

Szanowni Państwo,

Jest naszym zamiarem, aby strona internetowa opera.info.pl, w niedalekiej przyszłości powróciła w nowej formie do swoich czytelników. Nadal będzie to przedsięwzięcie czysto hobbistyczne, ale o innym charakterze i innych rozmiarach. Zasadniczy cel, nie ulegnie jednak zmianie. W dalszym ciągu będziemy opowiadać o operze, która bardzo potrzebuje wsparcia jej miłośników.

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim sympatykom opera.info.pl za uwagę, którą poświęciliście Państwo naszemu przedsięwzięciu.

Serdecznie Wszystkich Państwa pozdrawiamy,

Beata i Michał Olszewscy
opera.info.pl - 11/05/2015

Jeśli chcecie przesłać nam Państwo wiadomość, prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego. Dziękujemy :)

 

Jednocześnie informujemy, że nadal aktywny jest profil opera.info.pl w serwisie społecznościowym Facebook.

opera228

 

 

 

Listy do Piotra Kamińskiego

Utworzone: poniedziałek, 27, styczeń 2014 / Listy do Piotra Kamińskiego
Tags: Listy do Piotra Kamińskiego
... Hartmanna. W dobrze prowadzonym teatrze możliwe jest, z grubsza, 200 przedstawień 20 produkcji w jednym sezonie, co już pozwala na bardzo szerokie spektrum repertuarowe o zróżnicowanej treści. Musi tam ... [ +++ ]
Utworzone: czwartek, 19, grudzień 2013 / Listy do Piotra Kamińskiego
Tags: Listy do Piotra Kamińskiego
Szanowny Panie Piotrze, W liście czwartym pytaliśmy Pana o nowoczesne technologie, jako remedium na kryzys twórczości i wykonawstwa we współczesnym teatrze operowym. Jednak pewnych, bardzo negatywnych ... [ +++ ]
Utworzone: sobota, 16, listopad 2013 / Listy do Piotra Kamińskiego
Tags: Listy do Piotra Kamińskiego
Berlin 19 października 2013 Szanowny Panie Piotrze, A może brak nowych tytułów repertuarowych i kryzys wykonawczy nie są najpoważniejszymi zagrożeniami, przed którymi stoją współczesne teatry operowe. ... [ +++ ]
Utworzone: sobota, 09, listopad 2013 / Listy do Piotra Kamińskiego
Tags: Listy do Piotra Kamińskiego
... tenorów, których zawsze można było ściągnąć na zastępstwo. Kiedy Pavarotti umierał (2007), nie miał następcy. To samo dotyczy wszystkich gatunków głosów i nie tylko we Włoszech. Co z tym począć? To samo, ... [ +++ ]
Utworzone: piątek, 01, listopad 2013 / Listy do Piotra Kamińskiego
Tags: Listy do Piotra Kamińskiego
Panie Piotrze czy opera nie jest fenomenem bardziej złożonym, zjawiskiem które nie tylko można, ale wydaje się, że czasem trzeba rozważać na płaszczyźnie szerszej? Czy opera nie jest również nośnikiem ... [ +++ ]
Utworzone: piątek, 25, październik 2013 / Listy do Piotra Kamińskiego
Tags: Listy do Piotra Kamińskiego...
Szanowny Panie Piotrze, Swoim sławnym leksykonem operowym dał Pan spektakularny dowód, że kto jak kto, ale Pan o operze wie wszystko. To korci nas do zadania Panu dość przewrotnego pytania, ale zanim ... [ +++ ]

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na ich stosowanie na stronach opera.info.pl Czytaj więcej…

Rozumiem i akceptuję

To My

Szanowni Państwo,

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji w polskim prawie, jesteśmy zobowiązani poinformować Państwa jako Czytelników i Uzytkowników serwisu opera.info.pl, że nasze strony wykorzystują technologię plików cookies (po polsku "ciasteczek"), podobnie jak praktycznie wszystkie inne serwisy internetowe na świecie.

Informacje zapisane za pomocą cookies są wykorzystywane w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych preferencji naszych Użytkowników. Stosowanie cookies jest niezbędne, aby serwis opera.info.pl mógł dostarczać treści i funkcjonalności w zaprojektowanym zakresie. Każdy Czytelnik lub Użytkownik opera.info.pl może zmienić ustawienia dotyczące technologii cookies, dostosowując konfigurację programu internetowego, za pomocą którego korzysta z zasobów internetu, do własnych wymagań. Dla ułatwienia podajemy poniżej adresy stron interentowych, z których możecie Państwo dowiedzieć się jak modyfikuje się ustawienia w przeglądarkach, z których zazwyczaj korzystacie:

Firefox - włączanie i wyłączanie obsługi ciasteczek;

Internet Explorer - resetowanie ustawień programu Internet Explorer;

Chrome - zarządzanie plikami cookie i danymi stron;

Opera - ciasteczka;

Safari - manage cookies;

Korzystanie przez Państwa z serwisu internetowego opera.info.pl (zgodnie z naszą Polityką prywatności) oznacza, że wyrażają Państwo zgodę aby cookies były zapisywane w pamięci wykorzystywanego przez Państwa urządzenia zgodnie z aktualnymi ustawieniami Państwa przeglądarki.

Beata i Michał opera.info.pl

 

gb bigThis is information about cookies technology being used by opera.info.pl You always may change your settings. If you continue without it we'll assume that you accept all cookies on our website :)