Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że podjęliśmy decyzję o zamknięciu serwisu opera.info.pl w dotychczasowej formule. Po trzech latach naszej intensywnej pracy nad stworzeniem wortalu społecznościowego poświęconego sztuce operowej, uznaliśmy ten projekt za niemożliwy do zrealizowania. Z przykrością stwierdzamy, że nie udało nam się przekonać naszych czytelników do podjęcia wysiłku współtworzenia treści publikowanych na opera.info.pl Tylko garstka entuzjastów opery wsparła nasze starania, pisząc teksty, publikując komentarze i dzieląc się z innymi cennymi informacjami. Wszystkim naszym współautorom oraz sympatykom opera.info.pl z całego serca dziękujemy. Bez Państwa wsparcia, niniejszy tekst zostałby opublikowany znacznie wcześniej.
Szanowni Państwo,
Jest naszym zamiarem, aby strona internetowa opera.info.pl, w niedalekiej przyszłości powróciła w nowej formie do swoich czytelników. Nadal będzie to przedsięwzięcie czysto hobbistyczne, ale o innym charakterze i innych rozmiarach. Zasadniczy cel, nie ulegnie jednak zmianie. W dalszym ciągu będziemy opowiadać o operze, która bardzo potrzebuje wsparcia jej miłośników.
Jeszcze raz dziękujemy wszystkim sympatykom opera.info.pl za uwagę, którą poświęciliście Państwo naszemu przedsięwzięciu.
Serdecznie Wszystkich Państwa pozdrawiamy,
Beata i Michał Olszewscy
opera.info.pl - 11/05/2015
Jeśli chcecie przesłać nam Państwo wiadomość, prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego. Dziękujemy :)
Jednocześnie informujemy, że nadal aktywny jest profil opera.info.pl w serwisie społecznościowym Facebook.
Jestem w stanie mimo wszystko zaakceptować parę rzeczy z tej inscenizacji, głównie III akt, z wyjątkiem zakończenia. Podobała mi się też scenografia.
Natomiast - podobnie jak Wy - pomimo bardzo wysokiego poziomu muzyczneg...
Jestem w stanie mimo wszystko zaakceptować parę rzeczy z tej inscenizacji, głównie III akt, z wyjątkiem zakończenia. Podobała mi się też scenografia.
Natomiast - podobnie jak Wy - pomimo bardzo wysokiego poziomu muzyczneg...
Swego czasu uczyłam się francuskiego, więc może też z "Au monde" sobie poradzę
Serdecznie Pana ...
Korzystam z okazji i prostuję oraz uscislam to, co napisałem na zakończenie swojego komentarza z Wesołej Wdówki, a co ma związek z tą recenzją. Pan Piotr napisał, że obejrzałby jeszcze raz ten intr...
(Kocham Ewę Podleś, ale cech gwiazdorskich nie dostrzegam u niej tak wielu, jak w przypadku Aleksandry Kurzak - nie jest to dla żadnej z pań żadną ujmą. O Aleksandrze Kurzak jest głośniej w tej chwili.)
Byłabym tylko ostrożna z określeniem "nasza największa gwiazda". Większa od Ewy Podleś, Mariusza Kwietnia, ...
Podobnie jak bardziej szczegółowej specyfikacji differentia specifica dramma giocoso, o czym w krótkiej i popularnej recenzji nie pisałem, żeby jej nie przeładować i żeby zach...
Długo się zastanawiałem, czy napisać jakąś recenzję o tej operze bo podobnie jak napisała p.Beata ta opera nie jest moją ulubioną operą i Jules Massenet nie jest moim ulubionym kompozytorem ale czemu nie można napisać recenzji jak się za czymś nie przepada?
Ta opera zaczyna się...
Nie mogę już czekać z napisaniem paru zdań na temat tego spektaklu w MET. Mam to nagranie od momentu jak się tylko ukazało ,słuchałem go wielokrotnie no i chciałem sobie jeszcze parę razy posłuchać ,żeby napisać coś mądrzejszego ale nie ma to sensu.Muszę pisać już ...
Po długim, długim czasie znalazłam wreszcie chwilę żeby odetchnąć powiewem Sztuki na Waszej stronie. I czytam powyższy artykuł... i... pamiętacie jak kiedyś puściłam wodze emocji w absolutnie prywatnym wywodzie nt współczesnych inscenizacji? Wasz powyższy artykuł jest kolejnym dowo...
Okropnie za uszy ciągnie Szanowny Pan wnioski co do przesłania mego tekstu. W ogole nie dokonuje oceny poglądów kogokolwiek. każdy moze sobie wnioski sam wyciągnąć. Bo aksjologia, retoryka i ocena sa kwestia indywidualna. I żałuje ze brak transmisji uniemożliwia poznan...
Przecież felieton zarówno w tonie , jak i w konkluzjach mówi : "wy , którzy storpedowaliście transmisję Śmierci Klinghoffera - nie macie racji , atakujecie dzieło niedostatecznie przez siebie zgłębione , może z przyczyn pozamerytorycznych , jak osoby odpowiedzialne za to , że nie odbył się pokaz ...